Usługa zapewnia przechowywanie towarów opłaconych przez Klienta na korzyść firmy Machaon sp. z o.o. w ciągu 20 (dwadzieścia) dni kalendarzowych od dnia otrzymania płatności na nasze konto bankowe lub wystawienia Faktury do otrzymanego zamowienia. Za przechowywanie od 31 dnia kalendarzowego zostanie naliczona opłata za przechowywanie. Koszt zależy od okresu terminu przechowywania oraz wielkości/wagi towarów.
Towary wysłane do naprawy (na diagnostykę) i naprawione (sprawdzone) są przechowywane bezpłatnie przez 10 (dziesięć) dni kalendarzowych od momentu powiadomienia Klienta o gotowości wysyłki. Na tych samych zasadach są przechowywane paczki, wysłane bez zgody firmy Machaon sp. z o.o., oraz paczki otrzymane od nieznanego nadawcy.
Za przechowywanie od 11 dnia kalendarzowego zostanie naliczona opłata za przechowywanie. Koszt zależy od okresu terminu przechowywania oraz wielkości/wagi towarów.
Jeśli w ciągu 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych przesyłka nie została odebrana przez Klienta (nadawcę) w firmie Machaon sp. z o.o. w tym sensie, że Klient (Nadawca) nie odpowiedział na powiadomienie (lub odpowiedział, ale nie podał danych do wysyłki) przesyłka ta zostanie uznana za nieodebraną, a odpowiedzialność firmy Machaon sp. z o.o. wobec Klienta (nadawcy) za bezpieczeństwo przesyłki wygasa. Firma Machaon sp. z o.o. ma prawo do dysponowania taką przesyłką według własnego uznania.
Wszystkie powiadomienia są realizowane pocztą elektroniczną, tj. e-mailem.